opc_loader

Wensenlijst

   Voor 15:00 besteld, morgen in huis*! Veilig winkelen en betalen Gratis verzending vanaf 39 Webshop keurmerk
Veilig en betrouwbaar
Achteraf betalen via Billink
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Queenies aanrader!
1,99
Gastenboek
Fleur Van osch 
Super tevreden! 17e besteld en via queenies...
Jens Vanrobaeys 
Eerste bestelling bij queenies zeer goed...
Relinde Kloekke 
Super tevreden over deze site! De producten...
Lisanne van der Krogt 
Heel tevreden met mijn gerbilarium, (voor...
Astrid Fokkema 
Vorige week mijn bestelling ontvangen. Een...

Klachten:
 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:

GerbilShopQueenies
Nieuwland Parc 308 - E
2952 DD te Alblasserdam 

E Info@Queenies.nl
T (+31)(0) 78 890 4295 

                                                          
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Gratis Verzenden

Bestellingen vanaf € 39,-
verzenden wij

GRATIS!

Naar België vanaf € 39,-

GRATIS

Daaronder € 2.95,- verzendkosten*
België € 4,95,-

 

Contact gegevens

5 dagen per weekvan 9:00 tot 16:00 telefonisch bereikbaar!

T (+31)(0) 78 890 4295
M (+31)(0)657641929
Na16:00 graag mailen dan krijgt u z.s.m. antwoord op uw vragen

Email

Makkelijk en snel!

GLS*

GewoonLekkerSnel

Weet u een leuke afkorting voor DHL? 
Mail het ons!